Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van welke vis zijn deze eitjes? en hoe laat ik ze uit komen?

Op de temperatuur meter zitten ong 11 witte bolletjes, van welke vis zijn deze eitjes?? En hoe kan ik ze laten uit komen? Ik heb in de bak corydoras panda en aeneus zitten en roodkopzalmpjes en een mossel. (En blackmollys, maar daar zijn ze niet van:p) ik heb de tempmeter nu met eitjes en al in een kweekbakje gelegt in het aquarium.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zet je dat niet als antwoord?? Want volgens mij is het wel waar namelijk:p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het meest waarschijnlijk is dat het eitjes zijn van waterslakken, als je daar er 1 van in hebt zitten is het mysterie opgelost. Genoemde vissoorten gebruiken andere plaatsen om eieren af te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb nog absoluut geen enkele slak gezien in de bak, hij draait ook net een week... (Ik weet dat die slakken met de planten mee komen, maar die zijn dramatisch goed gespoelt omdat ik in mijn vorige bak een plaag had haha) ze ziet er ook wel anders uit dan die ik had in die andere bak. Ik had trouwens een paar uur nadat ik de vraag stelde nog heeeeel veel tegen het glas zitten...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding