Hoe kan ik fotos van mijn alle fotos verwijderen als ik ze niet kan bewerken?

Ik heb foto’s van mijn pc overgezet naar mij iphone. Ze kwamen niet in mijn gallerij maar in mijn alle foto’s terecht en nu kan ik ze niet bewerken en ook niet verwijderen. Wie weet hoe ik dit terug kan draaien?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Download opnieuw de foto's van je pc naar je mobieltje en maak een map aan waarnaartoe je ze sturen kan ipv dat je mobieltje het zelf maar mag uitkiezen.