welke mediaplayer kan ook vob en imagebestanden direct afspelen op de tv zonder ingewikkelde dingen te doen?

vorige keer een harde schijf gekocht en kon niet mijn films van internet afspelen zonder dingen te downloaden.Nu wil ik een mediaplayer omdat ik gehoord heb dat je dan doormiddel van je afstand bediening alles kan aanklikken en in het menu kan komen.Bij een harde schijf heb je geen afstandbediening dus kon ik niks aanklikken.Vandaar mijn vraag zonder ingewikkelde dingen en niet zo duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb een xtreamer. Deze speelt alles af wat je erop zet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kan dat:

http://tweakers.net/productreview/16560/eminent-em7080.html

Maar ik zou je als je zo'n apparaat koopt adviseren om x264.MKV bestanden te downloaden, heb je gelijk HD films zonder geknoei met ISO bestanden.

Overigens kan je met een HDD op je tv alleen wat als er een mediaplayer in je tv zit, die zal waarschijnlijk geen ISO/VOB of DVD bestanden afspelen maar meestal alleen AVI(divx/xvid) dat kan je gewoon in de handleiding van je tv vinden, dan is het gewoon een kwestie van de juiste bestanden te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja met ondertitels is het altijd net weer een beetje meer knoeien dan zonder, ik kijk veelal Engelstalige films en dan neem ik expres geen subs, maar ja als je geen held in Engels bent of vaak films van over de hele wereld kijkt wordt dat ook weer lastiger. Anyway gelukkig kan je hier alles vragen over mediaspelers en filmbestanden, samen met GV gaat het vast lukken ;-)
het apparaat popcorn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste is van ac ryan.