Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede cursus, als ik wil leren Visual C++ programmeren?

Ik wil Visual C++ leren, zodat ik hardware kan aansturen met zelfgemaakte programma's. Andere suggesties zijn ook welkom. Als het beter is om eerst te beginnen met een andere programmeertaal hoor ik dat ook graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op Bol.com staan een heel aantal boeken waar je uit kunt kiezen, afhankelijk van jouw eigen niveau.
Vergis je niet, het is taaie kost hoor.
Ik spreek uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit (al wat oudere) boek een eenvoudige inleiding, deze serie is voor beginners zeer geschikt:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/basiscursus-visual-c/666747197/index.html

(hij staat bij mij nog in de kast...)

En ook dit boek valt voor een beginnende programmeur aan te raden:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/dubbelboek-visual-c/666847252/index.html#product_description
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open Universiteit. Studeren op afstand is wellicht een beter oplossing. Commerciele cursussen zijn zeer modieus, maar waardeloos. Begin eerst maar eens met een cursus C, een daarna je gaan richten op I/O
Ik neem aan dat je wel al beschikt over een Visual C++ omgeving + compiler?
Voor hardware drivers is C++ wel een logische keus, maar misschien moet je ook eens kijken naar linux varianten en is het mogelijk bestaande opensource packages te herschrijven. Succes iig geval.
Oh jah c++ heb ik geleerd met een boek van 2 * Deitel maar dat is alweer een hele tijd geleden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding