Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil beginnen met een super simpel flash dingetje die ik op een webpagina kan zetten, ik wil beginnen met een button in flash hoe moet ik beginnen?

Ik wil een flash button en als je erop klikt ga je naar een gewone webpagina (het is dus een soort link) het gaat me erom dat ik eens iets in flash kan maken. Wat is het stukje computercode hiervoor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
566

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Flash is eigenlijk dood, dus als je het dan toch nog moet leren probeer dit dan op te pakken met jQuery of HTML5.

Daarnaast zijn er een hoop fora beter geschikt voor dit soort vragen. Ook zou je wat tutorials kunnen volgen.

Maar nog even dan het antwoord op je vraag. Als je een onClick handler of ander eventlistener hebt, kan je binnen de functie die dan wordt uitgevoerd de volgende code gebruiken om naar een andere website te navigeren.

getURL("http://www.jouwwebsite.nl","_blank");

Blank staat voor dat die opent in een nieuw venster, je kan de zelfde waarde gebruiken als je zou doen bij een html link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding