hoe is het mogelijk dat je met één aanwijspijltje (op je computerscherm),2 naast elkaar bevindende schermen kunt doorlopen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem een videokaart met 2 beeldscherm/tv aansluitingen. Sluit daar beide beeldschermen op aan.
In windows; klik met je rechtermuis op je bureaublad en ga naar eigenschappen. Daar staat als het goed is een tabblad voor je videokaart. (bij mij bijv Nvidia). Daar zul je een optie vinden mbt de beeldschermen (let op benamingen zoals 'clone' en 'connected'. Daar kun je de instellingen aanpassen.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet zeker of het precies is wat je bedoelt, maar ik heb hier zo'n opstelling staan.

Ik heb een Macbook Pro met daaraan een 27" monitor, als ik m'n muis naar de rand van het scherm breng dan springt ie vanzelf naar het andere scherm. Vensters kun je op die manier ook slepen, je kan ze zelfs halverwege zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met een speciale videokaart waar je twee monitoren op zet. Die worden door de kaart dan voor bepaalde functies als 1 monitor gezien.