Hi! Ik kan geen google chrome downloaden via explorer, iemand die me kan helpen??

Mijn laptop is terug gezet naar fabrieksinstellingen (windows 10) nu probeer ik via explorer google chrome te downloaden alleen deze pakt die niet. Ik krijg rechts in mijn scherm onder downloads ChromeSetup.exe te zien en daar blijft die op 0.0 bytes downloaden 0% staan. net als Firefox of andere programma's. Please iemand die me kan helpen!?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
capthavoc
8 jaar geleden
Wat raar weet je zeker dat je niet Edge gebruikt
ipv internet explorer ? is er iets overgebleven in de router misschien die bepaalde poorten afsluit ? want als je wel de downlaod link ziet maar niet dat het download dan is er iets met je firewall
heb je een andere dan die van windows 10 zelf al geinstalleerd ?
Een clean windows 10 internet explorer zou dat probleem niet moeten geven.
je firewall is waarschijnlijk de oorzaak ?
probeer eens een fabrieks reset van je modem ? of probeer deze handige site waar je veel standaard applicaties in 1 keer kan downloaden
erg handig https://ninite.com/
SimonV
8 jaar geleden
Het downloaden van andere programma's/bestanden gaat wel?

Antwoorden (1)

Probeer het eens met deze url: https://www.google.nl/chrome/browser/desktop/ via het vergrootglas linksonderin je startscherm. Je opent dan de downloadlink via Egde, misschien dat dat werkt.