Hoe instellen van zoekmachine, een snelzoek- functie toevoegen ?

Op de regel waar gewoonlijk ook het logo staat van de zoekmachine, staat nu enkel nog welke sites het meest bezocht werden, hoe plaats ik deze terug ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Aangezien je niet meldt welke browser en welke zoekmachine je gebruikt ga ik voor het gemak maar even uit van Internet Explorer in combinatie met een Google toolbar, ga boven in beeld naar het menu View (Beeld). Kies voor Toolbars (Werkbalken) en klik de Google Toolbar aan. Als het goed is staat die nu weer op de juiste plek.
Met andere browsers zal het op een soortgelijke manier gaan.