Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat je de ene keer gedownloade muziekbestanden kunt afspelen in iTunes en hij die een volgende keer niet vindt?

Ik heb een hele bibliotheek met muziekbestanden aangelegd en afspeellijsten gemaakt in iTunes. De ene keer kun je alles afspelen en een andere keer krijg je ineens bij bepaalde nummers de melding dat het nummer niet gebruikt kan worden omdat het originele bestand niet is gevonden...HOE KAN DAT?

12 jaar geleden
in: Software
748

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt het bestand dan verplaatst. Voorbeeld: je plaatst een liedje vanuit bureaublad naar itunes. Itunes speelt het lied vanaf het bureaublad af. Als je het bestand verplaatst kan itunes hem niet meer vinden. Itunes zal op buraublad blijven zoeken.
Zorg altijd eerst dat je je liedje op de goede plaats hebt staan voor dat je hem in itunes plaatst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winnetou
12 jaar geleden
Hoi Whollabolla, dank voor je antwoord, maar het vreemde is dat ik bestanden niet verplaatst heb.....daarom begrijp ik het ook niet..

Andere antwoorden (1)

Misschien heeft Big Apple iets tegen het nummer ;~)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding