Wat als je Xbox adapter een rood lampje geeft is dan je xbox kapot ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naja, doet 'ie het nog?

Antwoorden (3)

Ik had dat ook eeens ,
Gwn eens uittrekken en weer insteken
Of probeer een andere adapter of een ander stopcontact
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft de xbox ook een rood lampje dan is hij waarschijnlijk oververhit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Xbox hoeft niet kapot te zijn. Maar ik zal voor de zekerheid niet meer gaan gamen, waarschijnlijk krijgt je Xbox een verkeerde hoeveelheid stroom. En daar gaat ie wel kapot van