Hoe kan ik een oud E-mailadres uit het geheugen van mijn telefoon verwijderen.?

Ik heb een Samsung J3. Als ik op internet een formulier moet invullen komt als keuze twee adressen op. Het ene is mijn eigen mailadres het andere is een oud mailadres dat ik niet meer gebruik en niet meer tussen de keuze wil laten opkomen. Hoe kan ik dit uit het geheugen van mijn telefoon wissen.

1.2K

Antwoorden (1)

Zonder specialistische tools of kennis is het volgens mij niet mogelijk om specifieke onderdelen uit de cachelijst te verwijderen.
Soms lukt het nog door de specifieke optie even vast te houden waarna er een menu verschijnt vanwaar de betreffende optie verwijderd kan worden.

Wel kan de GEHELE cache weggegooid worden. Of categorieën binnen die cache.

Hoe dat moet is afhankelijk van je browser.
Van de belangrijkste browsers is hier te vinden hoe: https://www.hostnet.nl/helpdesk/webhosting/browsercache-van-uw-smartphone-of-tablet-legen#/
Ozewiezewozewiezewallakristallix