Wat kan de reden zijn van geen geluid op je laptop?

M'n vader heeft daar last van. Ik heb de stuurprogramma's al bekeken, het geluid staat ook aan, en op Andere boxen of hoofdtelefoon doet ie het ook niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Mute staat aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt de hardware uit hebben staan,
apparatenbeheer.

kijk eens of er functie toetsen zijn die iets van volume beteken, en probeer eens harder te zetten.
en zoals eerder al gegeven kan op mute staan.

misschien zitten er geen luidsprekers in ?
zit er een luidspreker uitgang op ?
zoek eens op type op internet op geluidsproblemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geluidskaart is kaput, er zitten geen speekers in, geluiddrive is niet geinstalleerd, of je bent helaas doof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol @laatste. xD
Volume knop ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meest voor de hand liggende bij een laptop is de
FN toets in combinatie waarmee je het geluid in 1 keer kan in- en uitschakelen. Bestudeer de blauwe F toetsen maar eens, daar zit er ergens 1 tussen met een luidspreker symbool.

Suc6