Kan je een beeldscherm dupliceren en een ander beeldscherm uitberijden?

Is het mogelijk als je 3 beeldschermen hebt om er een als hoofdscherm te nemen het andere beeldschermen te laten dupliceren en het andere scherm te laten uitberijden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Je vraag is wat onduidelijk geformuleerd, maar als ik het goed begrijp wil je monitor 1 als hoofdscherm, monitor 2 als tweede scherm en daarnaartoe het bureaublad uitbreiden, en dan nog een monitor 3 als duplicaat van dat tweede scherm.

Ja, dat is mogelijk. In je beeldscherminstellingen kun je, als je meerdere monitoren hebt aangesloten, per beeldscherm via een de instelling "meerdere beeldschermen" instellen wat ermee moet gebeuren. Als je dan beeldscherm 2 op uitbreiden zet en beeldscherm 3 op "bureaublad op 2 en 3 dupliceren" (of zoiets; in mijn Engelse Windows 10 staat er "Duplicate desktop on 2 and 3") dan moet 't lukken.

Het ziet er dan uit zoals op deze screenshot.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik probeer een scheenshot te uploaden bij "afbeelding toevoegen" maar goeievraag.nl doet weer eens vreemd. Ik heb 'm dan maar geupload naar imgur: http://i.imgur.com/R4MqUWp.png
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!