Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een beeldscherm dupliceren en een ander beeldscherm uitberijden?

Is het mogelijk als je 3 beeldschermen hebt om er een als hoofdscherm te nemen het andere beeldschermen te laten dupliceren en het andere scherm te laten uitberijden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je vraag is wat onduidelijk geformuleerd, maar als ik het goed begrijp wil je monitor 1 als hoofdscherm, monitor 2 als tweede scherm en daarnaartoe het bureaublad uitbreiden, en dan nog een monitor 3 als duplicaat van dat tweede scherm.

Ja, dat is mogelijk. In je beeldscherminstellingen kun je, als je meerdere monitoren hebt aangesloten, per beeldscherm via een de instelling "meerdere beeldschermen" instellen wat ermee moet gebeuren. Als je dan beeldscherm 2 op uitbreiden zet en beeldscherm 3 op "bureaublad op 2 en 3 dupliceren" (of zoiets; in mijn Engelse Windows 10 staat er "Duplicate desktop on 2 and 3") dan moet 't lukken.

Het ziet er dan uit zoals op deze screenshot.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik probeer een scheenshot te uploaden bij "afbeelding toevoegen" maar goeievraag.nl doet weer eens vreemd. Ik heb 'm dan maar geupload naar imgur: http://i.imgur.com/R4MqUWp.png
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding