Als ik mijn firefox-scherm opzij wil slepen, wordt hij ineens beeldvullend. Als ik dan weer sleep, wordt hij weer kleiner. Hoe kan ik dit uitzetten?

Heel irritant. Soms wil je zo'n scherm even opzij slepen en dat lukt dan maar moeizaam omdat hij elke keer heel groot wordt (beeldvullend). Ik kan bij de opties niet vinden dat ik dit uit kan zetten. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een van de nieuwe, 'handige' functies van Windows. Om deze uit te schakelen:

Open het Configuratiescherm. Ga naar het 'Toegankelijkheidscentrum'. Klik op 'De muis eenvoudiger in het gebruik maken' en zet een vinkje bij 'Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst'