Nu os win xp kan daar os x10.2 op geinstalleerd worden op een gewone pc en hoe ?

Is dit mogelijk,hoe moet de hd geformateerd zijn, ntsc-fat-fat32 linux of zo en hoe moet ik tewerk gaan,ik zou dit graag uit proberen,op mijn gewone PC ,dank u

Toegevoegd na 1 week:
os win xp kan daar os x10.2 op geinstalleerd worden op een gewone pc ik heb deze cd liggen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Alleen niet op een legale manier. Apple vindt dat niet leuk.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ok, de vraag mag dus blijven staan, dus kan ik 'm beantwoorden. De manier waarop dat moet staat in de link beschreven. Op die website staat géén illegale software.
Daar zul je zelf aan moeten komen.
AWM