Hoe krijg ik dit uit in windows 7: Als ik een programma verschuif, maakt ie er steeds zelf weer full screen van, dat wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een geweldige feature van Windows7! Die heet Aero Snap!
Nou ja, als je ervan af wilt: Configuratiescherm, Toegangelijkheid, De muis eenvoudiger in gebruik maken, en zet dan een vinkje bij: Voorkomen dat vensters automatisch.... (en dan nog een lange zin)
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan heb je AeroSnap nog aangeschakeld.

Hier lees je hoe je Aerosnap uitschakeld:
http://www.websonic.nl/pctips/windows7/aerosnapuitschakelen.php

(in dat dialoogvenster "Het concentreren op taken eenvoudiger maken", moet je wel naar onder scrollen met de muis totdat je "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst".

Daar mag dus GEEN vinkje voorstaan! En voila het is uitgeschakeld.

Toegevoegd na 5 minuten:
Euhhhh er moet WEL een vinkje voorstaan natuurlijk; sorry voor de verwaaring!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Juist wel een vinkje, want je wilt het voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik was fout. :)