Toen ik mijn computer opstartte startte het programma antivirus IS op en toen kon geen programmas meer opstarten, hoe kan ik dit probleem oplossen?

Het blijkt een anti virus programma te zijn waarbij hij niks toelaat. Weet iemand hoe je dit op kan lossen? Ik heb een windows 7

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb denk ik al een oplossing gevonden: Ik doe op een cd 2 anti - malware programma's erop en installeer die op mijn pc terwijl die op safe mode staat, denken jullie dat het dan zal lukken?

Toegevoegd na 2 uur:
De malware is weg, de scan duurde 46 minuten en 28 seconden en van de 264662 bestanden waren er 6 geinfecteerd. Maar nou komt het volgende probleem: Als ik op een internetsite wil gaan staat er dat de pagina niet kan worden weergeven met als fout: Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Onbekende fout. Dus de browser doet het niet maar internet doet het wel want ik kan wel op msn. Iemand nog een oplossing?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb het probleem met internet opgelost. Op Internet Explorer moest ik op 'Tools' klikken en dan op 'Internet Options'. Dan moest ik naar 'Connection' gaan en daarna klikken op 'LAN Settings' waarbij ik het 'Use a proxy server for your LAN' moest unchecken. Bedankt voor alle hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik vraag me af of het een echte virus scanner is ikv ermoed dat het een valse is waarbij je blijkbaar het zou moeten kopen om het goed te krijgen klopt dat ?
gewoon malwarebytes downloaden en installeren

het is zogenaamde hijackware
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

erg vervelend!
ik heb dit ook gehad deze vakantie.
betere oplossingen bij reparateurs zullen er vast zijn, maar dit is hoe ik het ben tegengegaan:
ik had nog een ander account op de pc, die dat virus NIET had.
daarom heb ik het account met het virus via het andere account verwijderd.
ik kon op het virus-account nog net bepaalde bestanden overzetten.

let-op!
je kan alleen accounts verwijderen als je hoofd-beheerder bent.

Toegevoegd na 7 minuten:
deze vorm van virussen heet trouwens Spyware, zo ver ik weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een ander account maken gaat niet, zolang je dat virus hebt.
het verbied je namelijk ook om het configuratiescherm te openen.
bij mij was het dat het na ongeveer een week weg was, toen heb ik meteen het andere account hoofd-beheerder gemaakt, en het virus account weggegooid.
dus 2 opties: 1. geduld 2. bel een goede pc zaak en vraag om hulp met eventuele reperatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zou wel kunnen werken.
maar een pc winkel om hulp vragen is altijd handig.
succes!
ik had dit probleem met het programma security tool dat er ook potselling opstond.
Ik kon ook niks meer openen enzo.
Op youtube had ik een filmpje gevonden hoe je het verwijderen kon(via mijn ipod)
misschien vind je wat als je zoekt how to delete antivirus IS

Toegevoegd na 14 minuten:
het installeren zal kunnen lukken maar kan je dan ook nog de scanner openen?......