Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke virusscanner kun je voor je macbook pro gebruiken?

Ik heb sinds gister mijn macbook pro, en om veilig alles te kunnen doen zou ik ook een virusscanner willen. Ik heb op internet wat rondgekeken, maar heb nog steeds geen duidelijk beeld van, oke deze is goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
961

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou gaan voor norton internet security 2013 voor mac, ik heb hem zelf op windows en hij werkt prima, het werkt snel, vraagt weinig van je systeem, irriteert je niet met popups en laat je zelf kiezen hoe alles beveiligd wordt en houdt natuurlijk alle virussen buiten. Hier is de link naar de site van norton, ik zou hem hier niet bestellen echter, want hij is goedkoper te krijgen. http://nl.norton.com/macintosh-internet-security/
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze komt het best uit een vergelijkende studie:
Je bent niet immuun voor aanvallen op het netwerk en malware, alleen maar omdat u een Mac gebruikt. Er zijn mensen die werken dag en nacht om uw netwerk in gevaar brengen, persoonlijke gegevens te stelen en ontwikkelen van malware en virussen die schade kunnen aanrichten op uw computer en bestanden. Beschermen tegen al deze bedreigingen met Mac Antivirus software van Intego: Mac Internet Security 2013.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding