Welke virusscanner kun je voor je macbook pro gebruiken?

Ik heb sinds gister mijn macbook pro, en om veilig alles te kunnen doen zou ik ook een virusscanner willen. Ik heb op internet wat rondgekeken, maar heb nog steeds geen duidelijk beeld van, oke deze is goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou gaan voor norton internet security 2013 voor mac, ik heb hem zelf op windows en hij werkt prima, het werkt snel, vraagt weinig van je systeem, irriteert je niet met popups en laat je zelf kiezen hoe alles beveiligd wordt en houdt natuurlijk alle virussen buiten. Hier is de link naar de site van norton, ik zou hem hier niet bestellen echter, want hij is goedkoper te krijgen. http://nl.norton.com/macintosh-internet-security/
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze komt het best uit een vergelijkende studie:
Je bent niet immuun voor aanvallen op het netwerk en malware, alleen maar omdat u een Mac gebruikt. Er zijn mensen die werken dag en nacht om uw netwerk in gevaar brengen, persoonlijke gegevens te stelen en ontwikkelen van malware en virussen die schade kunnen aanrichten op uw computer en bestanden. Beschermen tegen al deze bedreigingen met Mac Antivirus software van Intego: Mac Internet Security 2013.
fremar