Nee je kunt niet zien wie hem heeft bezocht, ik heb er ook 1 en het is heel handig om te zien hoe laat mensen kijken zodat ik weet dat ik de advertentie weer omhoog moet plaatsen bij Marktplaats.
Je kunt ook zien op welke dagen er veel gekeken wordt, ik zie ook wanneer er voetbal op t.v. is dan kijkt er bijna niemand.
Het is ook erg leuk om te zien uit welke landen je bezocht wordt, maar wie er achter de computer zit is echt niet te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi praktisch antwoord zonder ingewikkelde techniek. Dank daarvoor.

Andere antwoorden (3)

Ja, geen probleem dan moet een statlinkje op de pagina zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Bezoekersaantallen en een schatting waar bezoekers wegkomen en wat andere gegevens kun je wel inzien. Je kunt niet zien of "Ome Piet" of "tante Jans" jouw website al gezien heeft.

Experimenteer met Google Analytics om bezoekersaantallen te kunnen zien. Dit werkt vrij aardig en is ... gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via een goede statlink kun je gewoon alle IP-adressen zen en deze kun je dan weer verder ontleden. Dus het kan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem er eens eentje dan, ik ben wel benieuwd eigenlijk!
Je kunt op een website wel heel wat statistiek, dingen die met het verzoek om de pagina (in een header) worden meegestuurd, opslaan in een database, ip-adressen en zo, dus je kunt dan een heel eind achterhalen waar je bezoeker zit, maar je kunt aan die statistieken niet zien wie er achter het toetsenbord zat...