Hoe krijg ik een virus van msn af?

Er zit een virus op mijn msn en ik zou het graag weghebben. Ik kan ebuddy wel gebruiken maar ik vind windows live messenger prettiger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor virus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het virus verzend links die een virus bevatten naar al je contactpersonen, verder weet ik het ook niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, een trojan. Een virus die alle info van je pc kan verzamelen :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef je de link van de officieel webpagina, waar je deze en nog veel andere vragen kunt stellen!: http://www.windowslivehelp.com/product.aspx?productid=2 Veel succes, Dirk1996 !

Het beste antwoord

Heb ook als eens een virus gehad op msn, toen had ik nog geen antivirus. Ik heb dan AVG gedownload, een gewone gratis antivirus, en dat hielp. Direct kwam de virus in quarantine (en verwijderd) achter het heropstarten van de pc.

klik op de link om AVG te downloaden,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Download een goede virusscanner en laat die z'n werk doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet mogelijk om messenger van de computer te verwijderen en daarna weer te installeren ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan t proberen maar ik denk dat het al verder heeft genestelt maar probeer het eens. Het kan een gemene zijn, ik had windows opnieuw moeten installeren hierdoor, zeg ik niet om je bang te maken hoor.
Ga meteen naar de onderstaande website en download de software en voer die uit. Dat gaat heel lang duren, maar laat de software de klus afmaken.
AWM
13 jaar geleden
Laat combofix zijn werk doen. Download het hier en installeer het nadien:
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Het kan zijn dat de pc na een tijdje terug opgestart wordt, dat is volkomen normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ander msn maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download en installeer ene goede scanner, zorg voorje gaat scannen dat je geupdated hebt zodat de laatse defenities kunne worden gevonden.
Voer dan de scan uit.
Zorger dan meteen voor dat je bescherm bent tegen volgende aanvallen, zodat je niet weer helemaal overnieuw moet beginnen.