Ik denk dat mijn computer gehacked is, want hij opent en sluit programma's zonder dat ik het wil. Wat nu?

Mn computer doet heel erg raar.. En ik weet niet wat ik moet doen..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
fremar
9 jaar geleden
Dit kan veel zijn...google maar eens...weinig kans dat hij gehackt is.
SimonV
9 jaar geleden
Heb je al op malware gescand? https://www.malwarebytes.org/
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
niko
9 jaar geleden
ga van internet af...doet ie dan nog raar dan ligt t aan de computer.waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meer details zou fijn zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat is programma's ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
l aat maar ligt aan mijn pc

Antwoorden (1)

Ik zou beginnen met het downloaden en installeren van een (gratis) virusscanner. Dan kun je gelijk zien of er een virus op je pc aanwezig is. Daarna een adware of malware programma om eventuele andere schadelijke software te lokaliseren en verwijder.