kan iemand zelf achterhalen wie je askt?

iemand heeft gezegt dat je iemand kan achterhalen wie je heeft geaskt
is dat zo want ik maak me nu zorgen

Toegevoegd na 13 minuten:
via ask.fm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je stoute dingen gezegd dan?
Amadea
10 jaar geleden
Waar heb je het over? To ask is vragen in het Engels. De categorie Overig helpt niet. Moet het Telefoon of Smartphone of Internet zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik neem aan dat je de site ask.fm bedoeld. en ik neem aan dat het niet kan. want dat is ook de bedeoling van de site. en anders moet je er voor zorgen dat je je niet druk hoeft te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij bedoelt gast161881 Ask.fm dat is iets nieuws waar (vooral jongeren) anoniem vragen stellen aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad ask.fm ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben we je zo genoeg geholpen?

Antwoorden (2)

Als je zonder account een vraag stelt aan iemand, kan diegene dat niet zien. Pas als je via een ingelogd account een vraag stelt kan degene zien wie de vraag gesteld heeft. Dan verschijnt de Nickname in het blauw naast de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is dus anoniem?
want diegene zei: je askt jezelf enzo
maar kan je dat achterhalen dan? als het anoniem is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee het valt niet te achterhalen, mits je hem als anoniem stelt.
Nee hoor, is niet mogelijk. Als je maar aanvinkt dat je de vraag anoniem wilt stellen (anders komt je naam in het blauw naast de vraag te staan) Alleen hele knappe koppen kunnen misschien iets met een ID tracker doen maar zelfs dit wordt al lastig. Niets om je zorgen over te maken dus.