Wat is er met mijn computer gebeurt!?

Veel mensen doen het, downloaden en dan de computer aan laten staan zodat het bestand de volgende dag klaar is. De volgende dag werd ik wakker door mijn computer. Hij startte constant overnieuw op. vreemd.. Ik zette de computer uit en ging naar school. Toen ik thuiskwam zette ik de computer aan, ik logde in en alles werd opgestart. Maar toen gebeurde er iets vreemds: Er stonden verschillende 'porn' icoontjes op mijn bureaublad, er was een nieuwe anti virus software geïnstalleerd wat waarschijnlijk de virus was. Ik kreeg blue screen en de computer startte overnieuw. Weer het zelfde.. Ik kom wel in mijn computer als ik de 'veilige modus' kies in MS DOS en hier heb ik 2 bestanden waar je misschien wat aan hebt:

http://bit.ly/doJfDe
http://bit.ly/bPrm13

Waarschijnlijk zal het een virus zijn. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen zonder heel windows 7 er op te zetten.
De anti virus programmaatjes heb ik verwijderd.. Denk ik. De programmaatjes waren actief in de systeemvak pictogrammen onder de naam: Your Protection en Windows Security Alerts.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Klinkt als een virus dus virusscanners, rootkidfilter, trojan removers, dus scannen, cleanen, protecten (firewall,autoscan en nog een hele hoop termen die je computer beschermen.
Er zijn veel mogelijkheden en ook veel (gratis) programma`s.
Advanced system care (elke 2 tot 3 weken)
Spybot S & D (indien nodig)
AdAware University edition (indien nodig)
Anti rootkit (verschillende versies, sommige komen met een virusscanner zoals Avest meen ik)
Trojan remover (indien nodig ff googelen en je vind genoeg)
Malwarebytes (indien nodig)
En Stinger, Smitfraut en dan een kwestie van downloaden, installeren, configureren, updaten, scannen, cleanen en afsluiten en dan weer met veel snelheid en plezier verder gaan met waar je mee bezig was (wat zei je ook weer, stond er op jou bureaublad?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee sorry was maar een geintje, ik heb (had) aleen geen icoontjes ter beschikking om .e.e.a. aan te duiden.

Andere antwoorden (2)

download mcafee stinger en norman malware cleaner
waarschijnlijk is je computer behoorlijk besmet met een virus

Toegevoegd na 1 minuut:
doe deze test in de veilige modus als het kan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik bij ernstige klachten hitman pro ( gratis te downloaden) die pikt alle mogelijke antivirusprogramma's mee en je bent zo van de problemen af!.