Hoe krijg ik me account weer terug op Windows Live (zie beschrijving)?

He,

Me Windows Live account is geblokkeerd, zo'n melding 'er zijn ongebruikelijke activiteiten waargenomen'.
Dat had ik al eerder en nu heb ik hem weer ,maar weet niet hoe ik dat toen had gedaan.
Dan staat er opheffen en dan stuurt hij een code naar een e-mail adres maar je kan niet kiezen maar dat e-mailadres ken ik niet.

Dus hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad hier zit ik al heel lang mee. weet zelf ook niet hoe.... Please mensen help ons!

Het beste antwoord

klik je op de website waar je in kan loggen voor je mail :https://bay152.mail.live.com/
En daar staat bij in log scherm wachtwoord vergeten, en kan om je in optie menu, waar je wachtwoord wil veranderen, daar na geheime vraag krijgt. Als dat niet wil moet je account gehackt of zo iets, dan vragen ze persoonlijke dingen van je live account. dan zal een medewerker het uit zoeken dat klopt.