Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Inderdaad avast! 4 Home Edition is een hele goede, maakt de computer eigenlijk niet langzamer, vindt veel meer virussen, altijd up to date en nog gratis ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf heb al een langere tijd de betaalde versie, maar ik ben gestart met de gratis versie van: Avira.
Deze doet wat er van verwacht wordt zonder een al te grote belasting voor de computer te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avast!
Bijkomend voordeel (naast de extreem lichte CPU-last) is dat hij virussen (viri) ontdekt die andere programma's zoals NOD32, niet ontdekt hebben. Kortom: een aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AVG Free
Gebruik het zelf ook, fijn programma, verschillende opties zijn aan en uit te vinken. Daily scan staat bij mij uit bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap die -1 niet dus van mij een +. Ik gebruik het programma ook en ben heel erg tevreden. Vertraagd niet en tot nu toe doet t precies wat ik verwacht van een antivirus programma!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank u
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik AVG al jaren,en kan echt niet merken dat deze langzamer mijn computer langzamer langzamer laat lopen.
Hij doet het gewoon goed en ik wil echt geen andere.+1
Ik gebruik al enkele maanden Panda Cloud Antivirus en het werkt perfect. De computer is niet trager en het is legaal gratis. Het is een speciale techniek waarbij je in en uitgaande verkeer via een server loopt (in the cloud) en daar wordt gecheckt op virussen.

Ik had hiervoor McAfee (gratis als klant van xs4all) en daar werd ik gek van de periodieke scans en allerlei andere vertragende processen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding