Veilig? nee. Je zet prive informatie op een website. Dat is nooit veilig.

Ja. Heel veilig. Je informatie die online staat is in principe afgeschermd, tenzij jij besluit dat het vrij gegeven moet worden. Ik heb ook nog niet gehoord dat accounts regelmatig gehackt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind facebook zeer onoverzichtelijk en doet al heel snel dingen automatisch waar ik geen zicht op heb
dus ik heb mezelf afgemeld en dat doe ik niet snel
capthavoc
13 jaar geleden
Volgens mij zijn zulke site's niet veilig!
Mijn account op hyves is 2 maal gehackt,alles is te hacken als je de weg weet!
Dus wees voorzichtig met gevoelige en prive info die je op zulke site's zet!
Ik heb het wel gehad met dit soort site's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk niet.
Dat bewijzen volgende artikels:

http://www.zdnet.be/news/116489/facebookbaas-geeft-fouten-toe-/

http://xyofeinstein.wordpress.com/2010/05/24/facebook-ja-we-hebben-fouten-gemaakt-en-zullen-de-privacy-instellingen-vereenvoudigen/

Denk je nu echt dat wij Facebook zomaar mogen gebruiken? Gratis? Nee! Natuurlijk worden onze profielgegevens doorverkocht aan adverteerders, maar het schijnheilige karakter van Facebook laat dit natuurlijk niet blijken.

Laat de oprichters van Facebook maar stinkend rijk worden (dat zijn ze door ons geworden).

En ik ben ervoor dat je gewoon op café eens een goeie print drinkt met een oud-collega, in plaats van voor dat stomme computerscherm gans de tijd te hangen en te zeggen dat je bijvoorbeeld "nu aan het strijken bent" en al die onzin op facebook.

Ik heb ook een account op facebook, maar kijk er slechts wekelijks naar.

Artikel van vandaag:
BELG IS VERSLAAFD AAN FACEBOOK:
http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=49715463

Dus Facebook is NIET veilig, uw gegevens worden achter uw rug doorverkocht naar adverteerders.

Voor de gewone mens maakt dat niet zoveel uit, maar zet er aub geen gevoelige informatie op, die zonder dat jij het weet , gedeeld wordt door de Facebook-oprichters (en medewerkers).