Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de website www.toluna.nl te vertrouwen?

Ze zeggen dat ze consumenten nodig hebben om dingen te testen, kostenloos... maar heeft hier iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb mij meerdere keren opgegeven om mee te doen aan zo'n test, maar ik ben nog nooit geselecteerd..

Toegevoegd na 50 seconden:
Je kunt daar ook enquetes enzo invullen, en die in laten wisselen voor o.a. een kadobon voor Bol.com
Deze heb ik aangevraagd, maar nog niet ontvangen. Goed dat je er over begint, ik zal er eens een mailtje over sturen, mogelijk zijn ze het vergeten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja, ik ben lid van Toluna, en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Je kan je inderdaad opgeven om producten te testen, welke je vervolgens krijgt thuisgestuurd.
Na het testen moet je er vragen over beantwoorden.
Dit is gunstig voor de fabrikant, die zijn product graag wil aanpassen aan de eisen van de consument.
Besef je wel dat de kans klein is dat je geselecteerd wordt, want iedereen wil wel een gratis product proberen en er is maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar gesteld.

Ook kun je je opgeven om enquetes in te vullen.
Voor elke enquete die je invult krijg je punten, welke je kan sparen om ze in te ruilen voor cadeaubonnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding