ik kan directx niet downloaden doordat mijn computer aangeeft dat de beveiligingsinstellingen dit niet toe staan. Hoe los ik dit op?

Ik wil maplestory spelen, maar dit lukt niet. teleurstelling 1. Daarom moet ik de setup openen en aangeven dat het scherm zwart blijft, dit werkt niet omdat hij aangeeft dat ik er zeker van moet zijn dat ik directx8 of hoger heb (op mijn nieuwe laptop). teleurstelling 2. Ik ga naar de site en klik op download, dit werkt niet omdat de beveiligingsinstellingen dit niet toe staan. Hoe los ik dit probleem op? Ik heb geen idee over welke beveiligingsinstellingen het gaat, maar sjongejongejonge, het gaat allemaal weer heerlijk via omwegen.
Weet iemand dit wel?

Ik heb windows 8 en nee, ik weet echt de weg niet omdat ik een mac heb gehad, dus aub duidelijke stap voor stap antwoorden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
omdat hij aangeeft dat ik er zeker van moet zijn dat ik directx8 of hoger heb Dat heb je zeker. omdat de beveiligingsinstellingen dit niet toe staan Welke browser? Maar vertel je verhaal eens zonder de aanwijzingen. Je hebt Maple Story geïnstalleerd drukt op het icoon en dan?

Antwoorden (1)

Kijk eens onder extra bij IE en daar onder internetopties,daar kan je bij beveiliging deze lager zetten.
fremar