Hoelang duurt het maken van een herstelmedia (usb) in windows 7?

Ik probeer een hertelmedia op usb te maken in windows7, maar dit duurt nu al 16 uren?, is dat normaal of gaat er iets fout?
Graag zie ik een reactie van iemand met ervaring tegemoet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat lijkt me niet normaal maar bedoel je usb stick of usb externe brander ?
probeer je een hele backup te maken of zo ?
is die groot genoeg ?
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
tja het is voor mij moeilijk te zeggen dat die 16 gig ook daadwerkelijk 16 gig is
vaak zit er toch minder op dan je denk
ik zou zeggen kijk daar eens goed naar
die actie kun je wel cancellen want 16 uur is gewoon niet goed.