Ja, dat kan, als de persoon met wie je aan het cammen bent een screen recorder programma aan heeft staan. Dit kun je niet controleren, dus let een beetje op wat je voor de webcam doet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn verschillende screenrecorders, gratis en betaald. Hier is er 1: http://camstudio.org/

Ze worden vaak gebruikt om een instructiefilmpje voor iets op te nemen, of om een gameplay video te maken, maar je kunt ook msn opnemen.
12 jaar geleden
Dat kan met bepaalde programma's zoals Snagit of Camtasia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, er zijn veel programma's die je gesprekspartner kan gebruiken om webcam sessies mee op te nemen.
Een hacker die inbreekt op een computer kan ook webcam sessies opnemen zonder dat de eigenaar van de computer dit weet.