is het veilig om met een visa te betalen op een omgebouwde xbox

Ik heb hier thuis een gemodde (omgebouwde) xbox , nu zou ik graag een xbox live betalen met een visa betalen . Is dit niet riskant , aangezien ik al mijn gegevens moet doorsturen? En wat zou er kunnen gebeuren als ik gebanned wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik durf er niks over te zeggen. Volgens 'de' berichten zijn de betalingen met creditcard van xbox live heel veilig.
Maar als je alle risico's wilt vermijden is er een heel handige oplossing: de prepaid kaarten. Er zijn twee soorten:
- Lidmaatschapskaarten: meld je aan als Xbox Live Gold-lid met keuze uit een lidmaatschap voor twaalf of drie maanden.
- Microsoft Points: op Xbox Live Marketplace, waar je al trailers en demo's kon downloaden, kun je deze punten besteden aan spannende content waarmee je nog meer kunt genieten van je games.

De kaarten zijn bij alle deelnemende gamewinkels verkrijgbaar: je kunt ze dus altijd ophalen zonder te hoeven bestellen. Ook online kun je ze bestellen.

Omdat je niet zeker weet of de functionaliteit er is omdat het een omgebouwde xbox is zou ik voor de zekerheid met een kleine hoeveelheid beginnen.