Moet ik norton weer kopen?

Ik heb een jaar geleden norton internet security op me laptop gedaan maar hij zegt dat het over 2 dagen verlopen is, moet ik dan een nieuwe kopen of is het alleen maar aanbevolen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je MOET geen nieuwe kopen, Je MAG een licentie verlengen maar dit hoeft niet. Als NIS je bevalt dan kun je ertoe overgaan de licentie voor 1 of 2 jaar te verlengen. Dat kan gewoon vanaf je laptop door de aangeboden links te volgen. Betalen doe je per creditcard of I-Deal.

Na betaling krijg je dan een upgrade en volledige updates van de virusdata.

Je kan er ook voor kiezen om een gratis AV pogramma te installeren zoals AVG die naast gratis ook heel goed is.
Zorg er dan wel voor dat je Norton I.S. eerst volledig van je schijf hebt verwijderd.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk een volledig en neutraal antwoord.

Andere antwoorden (3)

Als je het abonnement niet verlengt, krijg je geen virus updates meer. Je kunt overwegen over te stappen op een gratis virusscanner zoals Panda.
12 jaar geleden
Bij Norton krijg je meestal een jaar abonnement. Wanneer dit verloopt moet je je abonnement weer verlengen. Als je dit niet doet, werkt je antivirus niet meer goed en krijg je elke keer vervelende meldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal het niet doen, Ik zou norton gewoon helemaal verwijderen. Anders krijg je inderdaad steeds meldingen. ERG VERVELEND!!

Ik heb zelf McAfee, erg fijn, en geen irritante meldingen. en ook nog is gratis!!