heb je even moment ik kijk even voor je:)

Toegevoegd na 5 minuten:
reset je router en kijk effe wat er gebeurd.volgens mij is het erg moeilijk ok dat te achterhalen.als je de wap bedoeld kijk op je router .beveiliging ww gaat probleem opleveren denkik .check even google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even welk merk en type router je hebt. Google de handleiding. Kijk hoe je bij de instellingen kunt komen. Daar kun je je wachtwoord wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ip van router traceren. Type hiervoor in uitvoeren of "programma's en bestanden zoeken" onder de start knop van Windhoos: ipconfig meestal is dat 192.168.1.1 daarna dit ip in adresbalk van IE invullen. Vervolgens user en pass invoeren. Use:User of Admin:Admin. Hierna in settings Wifi pass wijzigen.

Toegevoegd na 3 minuten:
In uitvoeren CMD typen dus. Kom je in DOS scherm en kan je "ipconfig"typen. Sorry ik ging even te snel. Maar voor iemand die het weet is het makkelijk, ik zat vroeger ook te klooien om überhaupt bij de instellingen te komen. Succes ermee, en vragen staat vrij :)