Waarom slaan tracking cookies toe als de computer inactief is?

als ik van de computer wegloop
zie ik steevast 20 tracking cookies gedeactiveerd
als er gesurfd wordt lees ik niets daarvan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn niet de tracking cookies die actief zijn wanner je computer inactief is, maar je virus scanner Norton.

Norton plant scans en updates automatisch voor uitvoering terwijl de pc inactief is.

Hierdoor worden de tracking cookies gevonden als je wegloopt bij je computer.