Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg constant de melding van avast: "Kwaadwillige URL gedetecteerd, avast heeft een schadelijke site geblokkeerd" Wat moet ik doen?

Ik mag niet de link hier neer zetten maar het is iets met pink my theme

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bedoel je met Pink My Theme op Facebook? Dat zorgt er namelijk voor dat je Facebook als het ware automatisch veranderd wordt en dat wordt dus gedetecteerd als een kwaadwillige URL.

Een tijdje geleden ging er een link het internet rond waar je ook op Pink My Theme kon drukken en dat bleek een virus te zijn, dus je moet wel goed opletten. Je kan het nu ook gewoon naar roze veranderen, maar waarschijnlijk heb jij net de verkeerde link gekozen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ervaren internetgebruiker duw je natuurlijk nooit op linkjes die je zomaar voorgeschoteld krijgt.... Misschien kan Spybot search and destroy er iets mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ervaren internetgebruiker weet je dat er op Facebook berichten worden geplaatst door anderen, waarbij het dus heel moeilijk te onderscheiden is wat nou wat is. Ik ken genoeg mensen dankzij dit Pink my Theme gebeuren die deze berichten automatisch door gingen sturen en dat was niet door Facebook zelf gedaan. Hoe je het kan wegkrijgen, volgens mij moet je dan in de instellingen en dan bij profiel zoeken van Facebook, daar kan je als het goed is weer terugkrijgen. Of in Avast deze melding uit laten zetten voor deze url.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding