Hoe verwijder je berichten definitief uit je Postvak In bij Outlook 2007?

Als ik ze nu verwijder, blijven ze staan en komt er alleen een streep doorheen te staan.

Volgens mij is dit sinds ik over ben geschakeld van Pop3 naar Imap.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

klopt! Imap outlook verwijdert niet definitief. Met de optie 'purge' (Engelstalig outlook?) kan je de berichten definitief weghalen. Dit zijn de stappen:

1. Purge deleted messages via a menu option.. In order to use this option one needs to be in the OUTLOOK email menu (not calendar or any other).
2. Open Edit menu and select Purge Deleted Messages->Purge Marked Items in "[foldername]" command. Click Yes to confirm the deletion.
http://www.washington.edu/computing/support/windows/office/outlook-2007-config.html#Purge1

Toegevoegd na 54 seconden:
In het nederlands:
Klik op Verwijderde berichten leegmaken in het menu Bewerken.
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/items-die-uit-imap-mappen-zijn-verwijderd-herstellen-en-definitief-verwijderen-HP005242615.aspx