Waarom veroorzaakt windows 7 deze problemen (zie uitleg)?

Mijn zusje heeft windows 7 op haar pc geinstalleerd. Sindsdien heeft ze problemen met youtube en megavideo filmpjes en spelletjes van zylom en big fish. Deze spelen erg hakkelend af, blijven hangen en het is verschrikkelijk traag. Het lijkt in slow motion te gaan.

Wat kan ze hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Video driver is wss niet geinstalleerd

Oplossing 1:

Start>Rechtermuisknop op deze computer>Beheren> aparatenbeheer>beeldschermadapters

Als je die open doet en er staat een uitroepteken of in dezelfde venster vind je een uitroepteken met erachter video controller o.i.d. dan is het je videokaart driver die mist.

Deze kun je vinden aan de hand van de merk en type nummer van je videokaart als je dat niet weet kan je het vinden op de videokaart zelf. als het een onboard videokaart is moet je het zoeken op de type nummer van het moederbord.

voor downloaden van drivers zie:

http://www.goeievraag.nl/vraag/drivers-lg-amd-atlhon-ii.202008

oorzaak 2:

Flash is niet geinstallleerd

oplossing:

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

hopelijk heb je hier wat aan succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens Adobe Flash opnieuw te installeren.
Sommige spelletjes online werken ook met Java