hoe recover ik mijn pav800 mini laptop?

Ik heb een mini laptop, een packard bell pav80, alleen ben ik het wachtwoord vergeten. Hoe moet ik de computer resetten zodat windows 7 geen wachtwoord meer vraagt.
Moet ik de hele hardeschijf deleten, zoja hoe? of moet ik een recovery cd gebruiken, zoja waar haal ik zo'n cd vandaan?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik maak zelf gebruik van een bootable usb stick als me dit gebeurt:

meer info hierover:

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

Ik zie ook net dat er een video bij zit, misschien wel handig:

http://www.youtube.com/watch?v=_MoxHN7NqI0&feature=relmfu

Je hoeft je harde schijf niet te deleten, zelfs zou je windows opnieuw installeren kun je je bestanden gewoon behouden. (tenzij je de schijf ge-encrypt hebt en de encryptie wachtwoord niet meer hebt)

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik zei bootable USB, uiteraard kun je dit ook gewoon op een CD of DVD branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gedaan wat er staat, ik heb het bestand voor de usb gedownload, en ik heb in de bios ingesteld dat hij eerst de usb laad inplaats van de harddisk. maar inplaats van dat het programma gaat draaien krijg ik de melding:''remove disk or other media. Press any key to restart'' wat doe ik verkeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de USB zeker weten goed ingesteld? probeer het anders eens aan de hand van deze tutorial, het is namelijk niet zo dat je zomaar bestanden naar een usb kan kopieren en dan er vanuit gaan dat hij werkt :) http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7usbinstall.htm (bij het kopieren van de windows7 cd, kopieer je de cd bestanden die je gedownload hebt)