Hoe installeer ik een lettertype in photoshop?

Ik heb online een lettertype gedownload voor mijn mac. Deze heb ik geïnstalleerd, alleen ik zie hem niet verschijnen in mijn 'fonts' lijst bij photoshop.

Bedankt

10 jaar geleden
in: Software
18.3K

Het beste antwoord

Wilt u nieuwe lettertypen (fonts) installeren, dan doet u dit niet in Photoshop, maar via het Configuratiescherm van Windows. Kies de map Lettertypen (of ga rechtstreeks naar de map C:\Windows\Fonts) en sleep de lettertypen van de cd hier naartoe (of kopieer>plak ze vanaf de cd).

Een Mac gebruiker kopieert de fonts naar Bibliotheek>Fonts of kiest voor Installeer lettertype in het programma Lettertypecatalogus. Zodra u Photoshop nu opnieuw opstart, kunt u de nieuwe lettertypen daar vinden in de lijst met fonts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je deze toegevoegd aan de lettertypecatalogus?
Probeer dan Photoshop eens te herstarten.