Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb programma's verwijdert/gedownload en nu doet me laptop heel raar, ik heb nu ook geen msn en kan het ook niet downloaden..

ik weet niet welke programma's dit veroorzaken en wat ik precies heb verwijdert, dus ik wil alles terug zetten als de fabrieksinstellingen, zegmaar dat alles programma's die er niet horen worden verwijdert en programma's die er wel horen terug te zetten, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
739
Cryofiel
13 jaar geleden
Zie ook deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/me.79726
;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ook effe kijken of je terug kan naar een herstel datum voor je download dat kan met de meeste laptops, dat staat bij help en ondersteuning

Toegevoegd na 2 minuten:
bij help en ondersteuning staat trouwens ook fabrieksinstellingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een schone installatie van windows.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
terug gaan naar een systeemherstelpunt waar alles nog goed was zou kunnen helpen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 daar dacht ik dus ook aan
Bij het opstarten druk je voor dat windows start op F8, dan krijg je diverse opties (in een soort van DOS scherm). Één van die opties is het terug zetten van de configuratie van de laatst werkende versie.

Wie weet werkt het.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook je originele windows disk er in doen en kiezen voor het repareren van je windows. Dan zet die de beschadigde bestanden weer terug. Meestal wijst dit zich vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding