ik wil een game installeren vanaf een (legale) dvd-rom (nfs most wanted) met wine(bottler) hoe doe ik dit?

ik heb de legale versie van need for speed most wanted en wil die met wine bottler installeren op mijn mac maar hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer het eens met crossover (er is een demo)
dat gaat meestal een stuk gemakkelijker ?
Wine is niet gemakkelijk installeren. erg technisch allemaal
als het met cross over werkt heb je kans dat het met wine ook wel gaat werken maar probeer eerst deze eens
want als het daar niet mee werkt
dan werkt het met wine ook niet
crossover is zeg maar de allerlaatste uitgewerkte versie van wine

het scheelt je heel veel werk en frustratie
Ik heb het gekocht, omdat je dan geen andere windows hoeft te kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
eventueel help ik je met crossover er wel even doorheen
met teamviewer als je wilt zet maar in mijn PM
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok dankje wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij is nu aan het installeren en volgens mij doet hij het wel
capthavoc
11 jaar geleden
succes