Kan ik een eigen Lightscribe Label ontwerpen zonder vast te zitten aan de 'voorgebakken' labels/template's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik maak gebruik van Acoustica CD/DVD Label Maker, daarmee kun je alle kanten op...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is precies wat ik zocht! Ik ga het direct uitproberen!

Andere antwoorden (1)

Je kan in ieder geval een .jpg afbeelding gaan opzetten. Deze zal altijd wel als een achtergrond kunnen worden neergezet.

Kan je trouwens niet een leeg template nemen. Of een template en deze leeg maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik moet het doen met de voorgebakken templates waar slechts beperkte ruimte voor of tekst of afbeeldingen is.