Hoe herstel ik dit bestand op de juiste manier?

Ik heb een opname gemaakt, maar de camera is dicht geklapt, direct na de opname, waardoor hij waarschijnlijk nog niet goed op de kaart stond. Zie bijgevoegde afbeelding. Het is een MP4 bestand. Kan ik dit bestand nog herstellen? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik heb net ff de desbetreffende camera op gezocht, en wonder boven wonder speelt ie daar gewoon in af in de terugspeelfunctie :) Mn computer kan m echter niet afspelen. Ik heb al geprobeerd VLC Media Player te downloaden, maar die blijft zwart. Gek genoeg spelen andere bestanden van die dag in precies hetzelfde formaat wel gewoon af..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Wordt een lastig klusje want de MP4 structuur schrijft de MOOV/ATOM aan het eind van het bestand. Er bestaan repair tools, maar die werken eigenlijk alleen als er iets mis is tussen het begin en het eind van het bestand, als er een tool is die het kan fixen dan is het AtomicParsley, echter vereist dit diepgaande kennis over de Atom structuur van het mp4 bestand. Meer info vind je hierrrrr: http://www.adobe.com/devnet/video/articles/mp4_movie_atom.html