Hoe herstel ik mijn Word-document?

Ik gebruik Word van Microsoft om papers te schrijven, nooit problemen mee, tot vandaag. Ik kopieerde iets en plakte het in mijn document en ineens was een heel deel ook verdwenen. Meteen proberen ongedaan te maken met de gelijkgenaamde knop maar er stond meteen dat dit onmogelijk was. Ook de versiegeschiedenis gaf mij een versie van een half uur geleden, en dus niet de hele lap tekst die ik net had getypt.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik gebruik automatisch opslaan en Onedrive + opslaan op mijn apparaat. Ik heb zelf geprobeerd om op te zoeken hoe ik dat kan oplossen maar ik vind niks relevants.

10 maanden geleden
in: Software
SimonV
10 maanden geleden
Staat dus niet in Bestand en Info: rechtsonderaan vind je de knop Documenten beheren waar je niet-opgeslagen documenten aantreft.
Bodw
10 maanden geleden
Bedankt voor uw reactie! Ik heb gekeken, maar helaas niet, ik heb echt geen idee waar het naar toe is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, het is heel raar..

Geef als eerste antwoord