wat is het bestand consumercr2 op je computer?

ik keek laatst op het progamma Advanced system care (een progamma met allemaal andere kleine progammatjes die je pc opschonen, en herstellen), en toen ik keek bij de top 100 grootste bestanden op mijn computer stond er 36 keer, consumercr2.nl-nl... met allemaal de grootte van 346.29mb. ik vind dit best wel raar en vraag me af of ik deze kan verwijderen, of tenminste 35 ervan zodat ik niet al die ruimte verspil?
Ik heb een screenshot van het progamma met de lijst toegevoegt. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat is een .SFT Bestand. Een .sft bestand is een Sequencer File. Je maakt gebruik van een bepaalde applicatie in windows die al die bestanden aanmaakt. Ze worden gebruikt om bepaalde Applicatie(s) te gebruiken/lokaliseren. Het kan liggen aan deze Programma: Microsoft Application Virtualization (App-V)

Bron Quotes:

- Sft files are created by a program known as Microsoft Application Virtualization, or App-V.

- A file with the .sft file extension contains the information needed for your computer to access a virtualized application. The .sft file locates the online source of the application, allowing the application to appear on your screen.

- Because the files are necessary for the associated computer application to function properly, never delete an .sft file from your computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En weet je of ik ze gewoon kan verwijderen, als ik er maar één overlaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze allemaal hetzelfde bestand zijn in een andere map, lijkt één me genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk van niet omdat ze er voor een reden zijn. In mijn bron staat ook dat je nooit een .sft bestand moet verwijderen anders kan een applicatie stoppen met werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een bizar grote files trouwens, eest snapte ik niet waarom je het weg wilde halen, nu wel :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is het ergste wat kan gebeuren als ik er 35 weghaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee wat er gebeurt is maar op een of andere manier zijn ze allemaal (op een na) verdwenen, bedankt voor de hulp!