Welke PS store(PS+) geeft de meeste PSN games weg per jaar?

Ik twijfel om een Amerikaanse of Europese account te nemen sinds de Amerikaanse wat goedkoper is.

12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hoe bedoel je goedkoper? Allebei de PS stores zijn gratis. Of bedoel je de spellen die je daar kunt kopen?

In iedere geval, dit is hoe ik het doe. Ik heb twee accounts en bij de ene heb ik een Europees account en bij de andere een Amerikaans account. Je kunt bijvoorbeeld de McDonald's in Miami kiezen als adres. Dan heb je van alle twee de stores dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Ik bedoel PS+