Wanneer komt Netflix naar Nederland?

Wanneer is Netflix ook in Nederland beschikbaar? Weet iemand misschien nog een alternatief dat ook op een PS3 werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Mogelijk beantwoord dit je vraag (deels).

De aanwijzingen dat filmstreamdienst Netflix ook naar Nederland komt worden sterker. Van het Amerikaanse bedrijf is bekend dat het van plan is de Europese markten verder te veroveren, en het zoekt nu actief Nederlandstaligen om diensten in onze taal om te zetten.
Met Netflix kan men tegen betaling films en televisieseries online streamen, dus zonder dat daarvoor bestanden gedownload hoeven te worden; zoiets als Spotify voor muziek is. Het bedrijf, al groot in Noord- en Zuid-Amerika, werd vorige week in Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland gelanceerd. In januari kwam Netflix beschikbaar voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

De komst naar Nederland lijkt bevestigd met een zoektocht van Netflix naar vertalers in onze taal, zo vond The Next Web. Het bedrijf plaatst vacatures voor vertalers naar het Nederlands, maar ook Turks, Hindi, Duits, Italiaans, Koreaans en Japans.

Groetjes Dennis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!