Hoe kan ik door mezelf gemaakte pdf documenten op mijn Kobo E-reader zetten?

Deze pdf documenten staan op mijn pc en heb ik gemaakt van door mijzelf geschreven Word documenten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
20K

Antwoorden (2)

""PDF-bestanden toevoegen aan je eReader"

In tegenstelling tot EPUB-boeken kun je geen PDF-bestanden toevoegen aan je eReader via Wi-Fi of met Kobo Desktop.

Er zijn twee soorten PDF bestanden: normale PDF-bestanden en met DRM beschermde bestanden. Als je een PDF van een boekwinkel of bibliotheek krijgt, is het waarschijnlijk met DRM beveiligd.

Om DRM beveiligde PDF bestanden aan jouw eReader toe te voegen, moet je een gratis toepassing gebruiken, genaamd Adobe Digital Editions. Tik hier voor meer informatie.

Om normale PDF bestanden aan je eReader toe te voegen, kun je ze plaatsen op een Micro SD-kaart , knippen en plakken gebruiken, of Adobe Digital Editions gebruiken."

Dus om een lang verhaal kort te maken:
· Via Micro SD-kaart
· Via Adobe Digital Editions
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je Pdf document converteren naar een ePub bestand, die je zo op je e-reader kunt zetten.

http://ebook.online-convert.com/convert-to-epub