Waarom komen mijn windows-vensters zover naar rechts?

Mijn vensters komen zover naar rechts in beeld zodat ik ze telkens moet verplaatsen om te kunnen maximaliseren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier de balle verstand van, wel wil ik je nog even bedanken voor je steun in de discussie bij g.v.f.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik waardeer het zeer dat je dit zegt Ed;Bedankt!

Het beste antwoord

Ik heb dit probleem ook gehad toen ik overging van Vista op Windows 7.
Bij mij is het opgelost met de horizontale en verticale instellingen (toetsen ) onderop mijn monitor scherm.
Net zolang indrukken tot venster mooi in het midden staat.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet je resolutie een stap terug, plaats de vensters terug goed in beeld en ga dan weer terug naar de oude resolutie. Dit zou een oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet het venster in het midden van je scherm. Kies vervolgens "Bestand" (in de menu balk) en kies optie "aflsuiten" Bij het openen van een nieuw venster zal deze zich openen in het midden van het scherm..