Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een oplossing voor een slechte verbinding op Skype?

Ik heb verschillende familieleden in het buitenland wonen en betaal nu maandlijks een laag bedrag om gratis met hen te kunnen bellen. Ik irriteer mij erg aan de kwaliteit van de verbinding: valt heel vaak weg, hapert, heel zacht etc. Is hier een oplossing voor? Want ik hoor zulke positieve verhalen over Skype.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bel naar Griekenland, Spanje en Engeland

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet waar en naar welk land je belt.maar het zou beter zijn als de mensen waar jij naar toe belt ook skype hebben.
Dan kost het helemaal niks.
Een tweede optie is Voip Buster installeren.
Voor een bedrag van 10,00 euro ,komt wel btw bij kun 120 dagen gratis bellen naar alle vaste nummers in heel veel landen.
Kijk even of jouw land er ook bij zit.
Ik werk er al jaren mee zonder problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanuit skype naar vaste nummers heeft een slechte kwaliteit. Naar mobiele telefoons of andere skype luitjes is wel van goede kwaliteit. Kun je volgens mij niets aan doen. Maar wel moet skype toegelaten zijn door je firewall, normaal doet hij dit zelf maar misschien bij jou niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding